poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Smutna dziewczyna

Witam, u mnie nie układa się najlepiej dlatego wpis dopiero pojawił się dziś. Nawet zakupy nie poprawiły mi humoru. Ciągle po głowie chodzi mi piosenka The Cuts - Smutna dziewczyna, a idzie to mniej więcej tak:

Wychodząc z domu zostawiła klucz
Dobrze wiedziała że nie wróci już
Na stole położyła krótki list
Przepraszam, dziękuję i więcej nic
Bez lustra owinęła usta w czerń
Powieki uzbroiła w gęsty cień
Na schodach został po niej perfum smak
Nieśmiało zwiastujący to co miało się stać

Smutna dziewczyno proszę powiedz mi
Ile przepłakałaś nocy i dni
Jak wiele razy zamykałaś się
W swoim pokoju gdy Ci było źle

Ok dość już tego ponurego nastroju. U mnie niestety dalej zimno, ale chociaż jest słoneczko, dlatego przydały się nowe okulary z H&M.
Skóra New Yorker
Marynarka Reserved
Spodnie House
Buty CCC (nowiusieńkie :))
Torebka Reserved





Pierwsze oznaki wiosny na mojej działce :) hurra.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz