sobota, 2 kwietnia 2011

Witam wszystkich :)

Na początek kilka niezbędnych informacji o mnie: Paulina, 19, Suwałki.

W takim oto mega skrócie chciałabym się zapoznać z Wami :) Wnętrze mojej szafy nie jest rewelacyjne, a nawet powiedziałabym, że nie jest dobre. Lecz mam nadzieję, iż dzięki Wam to się zmieni. Przejście ze stylu sportowego do bardziej eleganckiego mam już za sobą (koniec z bluzami z kapturem !), ale samo to nie wystarczy. Myślę, że z czasem pomożecie mi jak łączyć kolory, tkaniny, style.

Oprócz mojej szafy będzie również ogrom inspiracji i wiadomości ze świata mody.


Na dobry początek współpracy mam dla Was zniżkę 20 % do wszystkich sklepów MOHITO :) Wystarczy kliknąć tutaj. A jeśli "polubicie" stronę Mohito na facebook'u dostaniecie aż 25 % zniżki !

W moim małym mieście niestety nie ma takiego sklepu, a szkoda. Oglądając najnowszą kolekcję aż się chce skorzystać z tych zniżek ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz